اهرام مصر و عجایب آن
 
فلزیاب ، مطالب علمی و آموزشی
۩۞۩ مدار فلزیاب و دستگاه فلزیاب تضمینی ۩۞۩
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ در زمینه های مختلف مطالب علمی و آموزشی به صورت تخصصی و عمومی فعالیت می نماید و همچنین در زمینه فروش مدارات و دستگاه فلزیاب لازم است این نکته را یاد آور شوم که در این وبلاگ مطالب جدید در صفحه اول قرار نمیگیرد و شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین مطالب مورد نظرتون در وبلاگ به بخش موضوعات مطالب به قسمت مورد نظر خود مراجعه نمایید درضمن این وبلاگ آماده تبادل لینک با تمامی وبلاگ ها و سلیت ها می باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اهرام مصر و عجایب آن
 محققانی که در مورد اهرام مصر تحقیق می کنند مشاهده کرده اند که مواد غذایی فاسد شدنی از قبیل گوشت، شیر و تخم مرغ در داخل اهرام مصر ماهها و حتی گاهی سالها بدون هیچ گونه فسادی باقی می ماند و خوردن آنها برای انسان هیچ خطری ندارد. شاید هرم خئوپوس کهن ترین بنای عظیمی باشد که به دست انسان بنا شده و تا امروز باقی مانده است. این هرم در کنار پیکره ابوالهول در منطقه جیزه در 16 کیلومتری غرب قاهره در مصر قرار دارد. وسعت کل محل 216 کیلومتر مربع و سطح زیر بنای آن 13 جریب (معادل 500000 متر مربع) است.
سطح زیر بنای هرم با دقتی باور نکردنی تسطیح شده است. به طوری که اختلاف سطح آن در سرتاسر زیر بنا از چند میلیمتر تجاوز نمی کند. برخی این اختلاف را ناشی از زمین لرزه ها و آتشفشانها و حرکات زمین می دانند. در ساختمان این هرم دو میلیون و ششصد هزار قطعه سنگ ساختمانی از جنس گرانیت و مرمر به وزن 2 تا 70 تن به کار رفته است. این سنگ ها به دقت فوق العاده زیادی روی هم چیده شده بنایی به ارتفاع 140 متر را تشکیل داده است.
گوشه ای ار عجایب داخل هرم
اگر مقداری آب چند هفته در هرم قرار گیرد به آبی فعال با خواص عجیب تبدیل می گردد. برای مثال، اگر آب آلوده باشد بعد از این مدت کاملا ضد عفونی می شود. دست دختر چهارده ساله که در حادثه ای به شدت آسیب دیده بود، بعد از سی دقیقه قرار گرفتن در این آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پیدا کرد. خانمی به نام پتی با استفاده مکرر از این آب چهره ای جوان و شاداب تر یافته است.
کنی هیل گیاهی را به مدت پنج روز بدون آب داخل هرم نگهداری کرد، زمانی که گیاه را کاملا تازه و شاداب بود از هرم خارج کرد بلافاصله پژمرده شد.
اگر بذر گوجه فرنگی داخل هرم کشت شود و سپس نشای آن در بیرون کاشته شود محصول آن چند برابر بوته های مشابه می شود.
شیر که به سرعت فاسد می شود بیسش از یک هقته در هرم سالم و قابل استفاده باقی می ماند اما در غلظت آن تغییراتی حاصل می شود. این امر دو شرکت بزرگ ایتالیایی و فرانسوی را بر آن داشته است که پاکتهای مقوایی شیر را در به صورت هرم به بازار عرضه کنند.
گوشت در داخل هرمهایی با ابعاد اهرام مصر و یا متناسب با آنها، با وجو آنکه دو سوم از آب خود را از دست می دهد هرکز فاسد نمی شود.
آزمایشهای مکرر نشان داده که تیغ صورت تراشی در داخل هرم تیز تر می شود! چنانکه گاه حتی تا 200 بار می توان از یک تیغ برای اصلاح کردن صورت استفاده کرد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا از خواص هرم بهره نمی گیرند در پاسخ به چند نمونه اشاره می کنیم:
بعضی از کشورها ساختمانهای هرمی شکل برای هدف های متفاوت ساخته اند.
بیمارستانهایی برای بهبود سریع تر بیماران روانی.
کلیسا برای تمرکز معنویت بشر.
اتاقهایی در دانشگاهها برای استراحت و تمرکز اندیشه و فعالیت بهتر مغز.
محاسبات بسیار پیچیده ریاضی در سطح قاعده و هرم اعجاب برانگیز است. جالب اینجاست که از طریق هرم می توان شمال و جنوب مغناطیسی را یافت.
 
 
 
فرازمینی ها و اهرام مصر
 
باز هم مصر ، سرزمینی که اسرار آن برای ما قابل درک و فهم نیست به نظر شما چه کسانی در آن سرزمین زیستند و به کجا رفتند ؛ چرا آنها مردگان خود را مومیایی می کردند و موقع دفن وسایل آنها را نیز با خودشان دفن می کردند و معتقد بودند روزی دوباره در زمین به زندگی خود ادامه خواهند داد کتیبه بالا مربوط به مصر باستان میباشد ، کتیبه ای حیرت آور و عجیب ، همانگونه که در عکس مشاهده می کنید چند موجود شبیه کودک در آغوش فرعون و ملکه مصر وجود دارد به سر بزرگ و کشیده و همچنین پاهای بلند این موجودات دقت کنید . براستی آنها چیستند ؟
همانگونه که به ما گفته اند مدت زمان ساخت بزرگترین هرم تنها ۴۰ سال بوده است . دقت کنید برای  ساخت  چنین هرمی چه مقدار فقط سنگ نیاز بوده سنگ های که وزن کمترین انها یک تن بوده و در دنیایی امروزی برای حمل چنین وزنی از جرثقیل ها استفاده می شود . بعد از همه اینها نیروی کار آنها چه بوده حتی اگر از انسان ها استفاده کرده باشند در طول ۴۰ سال چند نفر جان خود را از دست داده اند آیا آنها با شورش های مردمی روبرو نشدند . چکونه کار آنها بدون کوچکترین اشکالی به چنین شکلی درآمد . بنایی که بشر امروزی از ساخت آن عاجز است.
 
اگر  همانطور که بیلی مایر می گفت انسان های قبل از ما به تکنولوژی  فوق العاده ای دست یافتند و بعد زمین را ترک کرده باشند چه؟ نظر شما چیست ؟
در عکس زیر که بازهم مربوط به مصر است شما دو موجود را می بینید که دارای سرهای بزرگ ؛ چشمانی بزرگ و تنی کشیده هستند که اصولا مربوط به انسان سالم نیستند . این عکس ها بسیار شبیه بیگانه های خاکستری هستند که هر ساله عده ای آنها را در قاره های مختلف رویت می کنند .
 
تصویر زیر مربوط به هیروگلفی است که در مصر می باشد . به نشانه سر دقت کنید ؛ این نشانه شبیه سر یک انسان نیست و بیشتر شبیه سر یک موجود فرازمینی است. براستی مصریان با این نشانه چه چیزی را می خواسته اند به ما منتقل کنند
 
در تصویر زیر نیز باز هم شما با موجودی برخورد می کنید که دارای دستانی دراز و سری بزرگ است چرا مصریان اینقدر  بر کشیدن شکل این موجودات اصرار داشته اند ؟
 
در عکس زیر که مربوط به هیروگلیفی در مصر است شما تصویر یک دست را با انگشتانی دراز مشاهده می کنید . آیا این دست طبیعی یک انسان است یا یک بیگانه فضایی ؟
 
در تصویر زیر شما دقیقا به موردی عجیب برخورد می کنید در بین انسان های موجود در موجودی با سر بزرگ و چشمان کشیده و بزرگ واضح و مشخص دیده می شود :
 
 
این تصویر دقیقا مشخص می کند که مصریان تصویر موجودی غیر از انسان را بر روی دیوار هک کرده اند.
در پس تمام این تصاویر و گفته ها نیاز به اثبات و یا باور کردن این موضوعات نیست ، بلکه می تواند دریچه ای باشد بر روی کنجکاوی بیشتر و این موضوع که به صرف اینکه ما از موضوعی شناخت نداریم نمی توانیم آنرا ” رد ” کنیم. البته : فرازمینی ها فقط در مصر نبوده اند و در دوران باستان به دیگر نقاط زمین نیز سفر کرده اند.
 
عکس بالا  مربوط به بشقابی است که ۱۲۰۰۰ سال قدمت دارد و در نپال یافت شده .  نام این بشقاب  ” لولادوف ” هست .
اولین چیزی که در این بشقاب ۱۲۰۰۰ ساله جلب توجه می کند شکل یک جسم هست که در بالای تصویر مشخص شده است که دقیقا شبیه یک بشقاب پرنده هست.
 
شکل بعدی حکاکی شده روی بشقاب نمای یک بیگانه خاکستری است که در تصویر زیر مشخص شده .
براستی مردم نپال در ۱۲۰۰۰ سال پیش چه واقعه ای را دیده اند که آن را این چنین به تصویر کشیده اند؟
 
اشکال عجیب برجسته بر روی دیوار های اهرام مصر
۱ نقش برجسته ای بر روی سنگ داخل یکی از اهرام که تصویر هلی کوپتر، شاتل فضایی و سفینه هایی را به وضوح نشان می دهد.  
  
    نقش برجسته ای داخل یکی از اهرام که یک ابزار الکتریکی را نشان می دهد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1277
بازدید کل : 1437769
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1